Co możesz zamówić w Huvo?

Jeśli szukasz copywritera z lekkim piórem, mamy złą wiadomość. Lekkie pióro nie wystarczy, by content marketing przekonał Klientów do współpracy z Tobą. Postaw na myślenie strategiczne, bystrą treść z charakterem i nowoczesną formę.

Każdy nasz tekst to dynamiczna narracja reporterska, wyważony PR, złote zasady content marketingu, odpowiednio dobrane słowa kluczowe i forma przyjazna użytkownikowi stworzona w oparciu o zasady UX i edytorstwa.

Webwriting

  • Teksty na www
  • UXwriting
  • Artykuły blogowe
  • Case study
  • Artykuły na portale internetowe
  • Teksty SEO
  • Teksty na użytek e-commerce
  • Treści reklam internetowych
  • Infografiki
  • Treści postów na social media
  • Case study
  • Newslettery
  • E-book
  • Inne

Copywriting

  • Naming
  • Claim
  • Hasła reklamowe
  • Opisy produktów/usług
  • Treści do katalogu
  • Treść prezentacji
  • Scenariusz wideo
  • Ogłoszenie
  • Oferta
  • Manual sprzedażowy
  • Microcopywriting
  • Inne 

Teksty prasowe

  • Artykuły prasowe
  • Artykuły PR
  • Informacje prasowe
  • Wywiad
  • Reportaż
  • Artykuł poradnikowy
  • Artykuł newsowy
  • Felieton
  • Sylwetka/życiorys
  • Inne

Audyt contentu​

Audyt contentu na stronie internetowej lub w innym medium. Analizujemy siłę przekazu marketingowego, zastosowane elementy UX i jakość SEO. W dokumencie otrzymujesz gotowe propozycje zmian redakcyjnych, które możesz wprowadzić od ręki.

By zaistnieć w świecie cyfrowym i zdobywać tam Klientów, powinieneś zaplanować, co, komu i jakimi środkami będzie komunikować Twoja marka.

Kto potrzebuje strategii Huvo? Marki, które mierzą wysoko i chcą:

  • Założyć firmę lub przeprowadzić rebranding
  • Wyróżnić się na tle silnej konkurencji.
  • Nawiązywać kontakt z klientem przez Internet.
  • Sprzedawać specjalistyczne, trudne do opisania usługi B2B.
  • Zwiększyć sprzedaż lub podnieść marżę.

Autorska strategia Huvo zakłada, że od teorii ważniejsza jest użyteczność dokumentu. Składa się zazwyczaj z 9 rozdziałów:

  1. Analiza wewnętrzna marki
  2. Analiza rynku
  3. Pozycjonowanie marki
  4. Persona zakupowa
  5. Filary komunikacji
  6. Naming, Claim i hasła reklamowe
  7. Plan działań z zakresu content marketingu
  8. Harmonogram publikacji
  9. Poradnik antykryzysowy

Dla copywriterów, content marketerów i całych zespołów marketingowych. Każde szkolenie Huvo jest niepowtarzalne, bo dla każdego Klienta piszemy odrębny scenariusz. Wspólnie z Tobą określamy, jakich kompetencji potrzebujesz i dajemy Ci praktyczne umiejętności, które przydadzą się w Twojej zawodowej codzienności. Poniżej znajdziesz przykładowe tematy szkoleń i warsztatów, które przeprowadziliśmy z naszymi Klientami. Zainspiruj się i napisz do nas – wymyślimy szkolenie także dla Ciebie lub Twojego zespołu. Możemy zorganizować je u Ciebie w firmie lub online, a termin wybierasz Ty.

  • Tworzenie strategii komunikacji z elementami design thinking.
  • Idealny klient, czyli budowanie persony. Warsztaty.
  • Jak pisać teksty SEO, żeby zaśmiecić internetu.
  • Optymalizacja tekstu SEO. Pod ludzi, czy pod roboty?
  • Burza mózgów: wymyślamy hasła reklamowe.
  • Social media – jak prowadzić je skutecznie wewnątrz firmy?
  • Blog firmowy za rękę z Huvo: od pomysłu po publikację.
  • Webwriting z elementami UX.

Nie wyceniamy Twojej zasobności portfela, lecz nasz czas i umiejętności. Ceny w Huvo są równe dla wszystkich, dlatego ich przed Tobą nie chowamy. Zobacz przykładowe koszty poszczególnych usług:

  • audyt contentu: od 1000 zł
  • pakiet naming + claim: 1000 zł
  • pakiet 3 haseł reklamowych: 500 zł
  • strategia komunikacji: od 5000 zł
  • szkolenia i warsztaty: od 620 zł
  • treści: od 150 zł za 1000 znaków ze spacjami
  • konsultacje: 200 zł za godzinę.

To co? Gotowy, żeby działać?

Czekamy na Ciebie.