Huvo powstało po to, by pomagać firmom opowiadać o sobie.

Jak to robimy?

Słuchamy

Spoglądamy głębiej w poszukiwaniu autentyczności i znajdujemy dla Twojej marki trafny język z inteligentnym akcentem.

Rozszyfrowujemy

Tworzymy strategie komunikacji dla najtrudniejszych, wysokospecjalistycznych branż, m.in.: medycznej, technicznej, przemysłowej, prawniczej, finansowej oraz marek mierzących się z dużą konkurencją.

Dbamy o wizerunek

Przy tworzeniu treści łączymy trzy metody przekazywania informacji. Na styl Huvo składają się elementy klasycznego dziennikarstwa prasowego, wyważonego PR-u i nowoczesnego content marketingu.

Celujemy w odbiorcę

Dzięki pogłębionej analizie Twojego Klienta z łatwością znajdujemy jego ulubione miejsce w sieci i mówimy mu prawdę, którą chce usłyszeć.

Stosujemy e-marketing

Wykorzystujemy jednocześnie strategię, słowa, obrazy i zasady SEO oraz UX. Dzięki temu, najpierw łapiemy uwagę, potem trafiamy w sedno.

Wykorzystujemy design thinking

Organizujemy szkolenia i warsztaty strategiczne u Klientów, by każda osoba reprezentująca firmę znała, rozumiała i umiała stosować nową komunikację.

Kto za tym stoi?

Basia Stanisz. Business owner / Communication Strategist

Choć skończyłam studia prawnicze, karierę zawodową związałam z mediami i marketingiem. Pracowałam jako dziennikarka w działach medycyna, nauka i biznes (Gazeta Wyborcza, Gazeta.pl). Byłam specjalistką ds. content marketingu w agencji PR a następnie strategiem i managerem w agencjach SEO i e-marketingowych.

Wszystkie te doświadczenia pozwoliły mi zdobyć unikalny pakiet umiejętności. Potrafię spojrzeć na historie biznesowe jak na pełne emocji reportaże. Perfekcyjnie tłumaczę język specjalistyczny na zrozumiały dla czytelnika. Wiem, ile dla marek znaczy wizerunek i potrafię budować go przy użyciu nowoczesnych metod docierania do odbiorcy: e-PR, SEO, reklamy online, UX.

Huvo ma dawać jakość definiowaną przez moje doświadczenia i według podobnego klucza dobieram członków mojego zespołu.

Napisz bezpośrednio: basia.stanisz@huvo.pl